Doświadczony zespół radców prawnych przeprowadzi dla Państwa bezpłatny audyt prawnych aspektów funkcjonowania Państwa strony internetowej. Zapewniamy, stosownie do zamówienia, audyt: regulaminów, informacji na stronie internetowej, procedury składania zamówienia i kontaktu z Klientem (w tym formularzy reklamacyjnych, formularza odstąpienia od umowy), zasad przetwarzania danych osobowych, w tym formularza zgody na przetwarzanie danych osobowych i umów o powierzenie przetwarzania danych osobowych, innych stosowanych umów, w tym umów licencyjnych.
Dzięki naszym działaniom będą mogli Państwo upewnić się, co do zgodności z prawem wszelkich aspektów funkcjonowania prowadzonego sklepu internetowego lub, całkowicie nieodpłatnie, otrzymać alert prawny, który pozwoli podjąć działania zmierzające do przywrócenia stanu zgodnego z prawem.
Jak to działa?
Składając zamówienie wskazują Państwo w formularzu link do Państwa strony internetowej lub dokumentu, które zgodnie z zamówieniem mają podlegać audytowi lub załączają Państwo stosowny plik tekstowy (.doc,.docx,.pdf,.odt). W odpowiedzi na Państwa zamówienie nasi radcowie prawni dokonają bezpłatnie audytu zgodnie z zamówieniem i prześlą wskazania dotyczące konieczności wprowadzenia zmian w zakresie określonych kwestii, dokumentów lub ich postanowień. W informacji zwrotnej otrzymacie Państwo również ewentualną wycenę prac, w razie zlecenia wprowadzenia zmian naszym prawnikom.